08 aprilie 2009

După voia lor


Sunt doar câteva locuri cu care mă pot mândri în Bucureştiul ăsta. Le vizitez des pentru că mă scapă de locurile pe care nu vreau să le vad. Dar uite cum dobitocii au distrus unul din ele. Au secat un lac şi au pus în schimbul lui, la câţiva metrii depărtare, o clădire. O clădire mare si urâtă exact aşa ca ei.

Clădirea se ridică, iar lacul scade. Circul şade între ele neputincios pe când dobitocii contruiesc. Oamenii arunca bucaţi de pâine într-o balta murdară pentru cele două trei raţe rămase. Beţe uscate de nuferi, roţi de maşina, cioburi, pietre şi borcane. Lacul scade şi ne bate obrazul. E gros tare dar dobitocii contruiesc.

Nu peste mult timp, de sus de la birouri angajaţii o să-şi admire roadele.

2 comentarii:

StiuCuvinte spunea...

Cat ma bucur ca ai scris despre asta. Acum exact doua zile am fost si eu prin Parcul Circului, pe care l-am vizitat ultima oara anul trecut in vara. Eu stau acum in Doamna Ghica, dar pana la 6 ani, am stat in B-dul Lacul Tei, fix vis-a-vis de parc. Fata de anul trecut, apa lacului era mult mai scazuta acum... Se vad radacinile copacilor, nuferii aia egipteni, rari si frumosi... nush unde erau acum, am presupus ca inca nu au inflorit, dar oare or sa mai infloreasca? nu cred, pt ca apa deja este mult prea mica... Imi pare tare rau. Lacul ala e o bijuterie, parcul este o frumusete... Ce dracu' se intampla cu lumea asta?

o Alice spunea...

E groaznic ce se intampla. Nici mie nu-mi vine sa cred cat de nepasatori sunt... Lacul e mort acum. Nu cred ca o sa mai creasca ceva acolo. Din cate am vazut eu a ramas doar o balta...

Mama ei de mama noastra!