24 august 2009

Gata!

E 24 august. E luni. Colegii s-au întors din concediu, iar biroul e din nou plin. Încă o săptămână şi vara s-a dus. Nu mai am nici un plan, nu prea mai am zile de concediu, nu mai am bani, nu mai am energie. Mi-e dor de Miruna. Frunzele cad şi mie mi-e foame. Au început să apară struguri pe tarabele din piaţă. Merele româneşti intră în război cu cele de peste graniţă. Prunele nu mai sunt acre. Nu mai e mult şi începe facultatea. Ziua scade, parul îmi creşte. Mă culc din ce în ce mai târziu. Trebuie să-mi iau ceva de încălţat. Mi-e dor de mirosul rechizitelor noi. Vara asta nu am vazut-o pe bunica. Îmi pare rău. M-au ciupit ţânţarii. M-am săturat de aer condiţionat. Vara asta nu am răcit deloc. Săptămâna trecută mi-am dat seama ce înseamnă să te plictiseşti cu adevărat. Timpul liber e mişto chiar dacă nu faci nimic cu el. Nu mi-e dor de haine groase. Afară e cald. Gata!




Niciun comentariu: