19 august 2009

Protecţie

Stăteam azi la TNB. Aşteptam acolo cuminte pe trepte. La un moment dat lângă mine se aşează un tip. După vreo 2 minute, în faţa lui apare un cuplu. El avea părul făcut cu gel şi hainele albe. Ea avea hainele albe şi ochelari de soare cât faţa.

Gelatul îi spune tipului din dreptul meu:
- Am auzit că te-ai luat de gagica mea!
- Nu m-am luat de ea! răspunde tipul un pic speriat.
- Fraiere, nu minţi!
- Da' nu i-am făcut nimic!
Văzând că nemernicul nu recunoaşte, afectata pipiţă intervine:
- Ba da! Te-ai luat de mine... Mi-ai spus că sunt frumosă!
- Da' nu m-am luat de tine...
Nici bine nu a terminat de spus ce avea de spus, că micuţul gladiator a început lupta.şi i-a închis gura. Dădea cu pumnii, dădea cu picioarele, şi printre dinţi spunea:
- Te omor cu bătaia fraiere!
Toate astea până când pipiţa şi-a dat seama că treaba a început să pută. Şi atunci, cu puterile pe care le mai avea, a început să ţipe:
- Puiu' te rog termină! Lasă-l în pace te roooog! Hai să mergem...
Puiul nervos s-a oprit. Şi-a aranjat cămaşa albă, s-a scuturat un pic, a luat-o pe afectată de mână şi au plecat la plimbare...

Un comentariu:

Yatzi spunea...

=)) Ce penibili. Bataia-i rupta din Bucuresti.