26 septembrie 2009

Doamne fereste

Zilele trecute am dat de una dintre cele mai bizare chestii de până acum. În timp ce încercam să ies din hărmălaia teraselor de pe lângă Lipscani, am auzit notele melodiei Lambada venind de nu ştiu unde. M-am uitat în stînga, în dreapta... nimic. Mi-a atras atentia o Dacie papuc, condusă de un nene mustăcios cu faţă de turc ce încerca să parcheze într-un loc nepotrivit.

În momentul ăla m-am gîndit la o treabă extrem de nebunească. Dacă Lambada începe să sune atunci cand papucul dă cu spatele? Dacă Lambada ţine locul "tip dip ti ti pip-ul"-ului pe care îl cântă unele maşini când merg cu spatele? M-am apropiat de papuc şi mi-am ciulit mai bine urechile. De fiecare dată când mergea cu spatele melodia se auzea, iar cînd se oprea melodia nu se mai auzea. Am început să cred din ce în ce mai mult în nebunia mea de gând şi să exclud posibilitatea unei coincidenţe. De ce ar face asta? De ce Lambada? De ce aşa? E adevărat?

DA! Dacia aia papuc condusă de domnul mustăcios scotea notele melodiei Lambada cînd dădea cu spatele!

Niciun comentariu: