27 noiembrie 2009

Ce bine e, ce bine...

Lucrurile merg bine. Felia de lămâie pluteşte relaxată în cana mea cu ceai. Am un plic de Coldrex pe care o să-l prepar şi o să-l beau în seara asta. Îmi place foarte mult să beau chestii. Deseori mi-e poftă de apă. Treaba cu apa care nu are gust e o minciună gogonată. Apa nu se bea numai de sete. Apa se bea pentru că e bună şi gustoasă.

Lucrurile merg bine pentru că am în faţă două săptămâni de concediu. În trei zile plec la Miruna. Din momentul în care o voi vedea lucrurile vor merge de două ori mai bine. Râsul va fi de două ori mai colorat, poveştile vor fi de două ori mai siropoase, iar gesturile şi intonaţia vor fi mai importante ca niciodată.

Lucrurile merg bine pentru că Buba Alice o duce din ce în ce mai rău. Din zecile de unguente recomandate, unul se pare că-şi face efectul. Cu puţin efort poate reuşim s-o exterminăm pe intrusa cu aspect de crocodil.

E bine!

Niciun comentariu: