21 noiembrie 2009

Mă mişc minunat

Îmi place foarte mult să dansez. Nu trece zi fără să nu mă mişc un pic pe ritmul unei muzici. De fiecare dată când dansez încerc să fac mişcări care mai de care mai interesante.

Am o oglindă în cameră care vede tot şi nu spune nimic. În faţa ei mă maimuţăresc cât se poate de frumos. Dacă mişc piciorul, sunt cu ochii la picior, dacă rotesc şoldurile, sunt cu ochii pe solduri, iar atunci când mâinile sunt protagonistele mişcării, ochii mei sunt aţintiţi asupra lor. Nu prea îmi place să mă întorc cu spatele la oglindă, însă uneori situaţia scapă de sub control.

Odată, am abordat câteva mişcări de balerină. M-am descurcat atît de bine încât, într-o seară, în parcul din faţa ateneului, m-am hotărât să le arăt câţiva paşi eleganţi fetelor. Le-am dansat, dar ele mi-au spus că nu sunt şi noi voi putea fi niciodată balerină. Ba mai mult, mi-au zis că-mi stă mult mai bine atunci când fac pe culturistul.

Nimic nu mă descurajează. Eu ştiu că dansul e pentru mine. Eu şi oglinda mea din dormitor ştim cât de mult înseamnă dansul pentru trupul meu elastic. Nimeni nu mă poate opri. Nimeni înafară de mama, care, exact în momentul în care execut o mişcare un pic mai lascivă, întră în cameră fără să bată la uşă. Dar pentru că sunt o profesionistă, ştiu să ies din situaţia asta cât ai zice peşte. Transform dansul într-un exerciţiu fizic, caut ceva pe jos, sau pur şi simplu mă opresc, ca şi cum nimic nu s-ar fi întâmplat.

Sunt o dansatoare senzaţională!

La final, o melodie pe cinste pentru un dans pe cinste!

2 comentarii:

day-dreamer spunea...

:)) Şi eu sunt o dansatoare senzaţională. Atunci când sunt cu mine şi-atât. În rest, lumea mă ştie de cel mai aritmic muritor de rând. Şi asta pentru că ultimul lucru pe care mi-l doresc este să îi eclipsez vreodată :)) Dar cât de jenante sunt momentele alea, când dau ai mei peste mine, în plin exerciţiu artistic. Uneori, ipostazele sunt mult prea complicate pentru a le putea transforma în altceva decât sunt. I'll join the club, şi eu mă mişc minunat.

o Alice spunea...

Multi sunt asa, putini recunosc! :)) Join the club!