02 decembrie 2009

Elicele s-au oprit din învârtit la Bruxelles

Sunt la Bruxelles. E foarte frig aici. Plouă și miroase a iarnă. Trotuarele sunt late, iar lumea se plimbă degajată pe ele. Magazinele sunt atât de colorate și miros atât de bine încât îți vine să le cumperi cu totul. Din două în două magazine unul trebuie să fie cu ciocolată. La metrou miroase a pipi. Sunt foarte mulți arabi.

Ieri, am fost la Marea Nordului în orașul Oostende. Acolo am mâncat cele mai bune paste din lume, în localul celui mai amabil tip din lume. Plaja era mare si curată. Mi-ar plăcea să locuiesc acolo, să am o bicicletă, un căine, un apartament într-un bloc cu trei etaje și o viață frumoasă. Spre seară, am văzut cum a răsărit din mare, o luna rotundă și galbenă ca o roata de cașcaval. Am călătorit cu un tren foarte silențios. A fost un drum atât de liniștit, încât Miru a adormit cu capul rezemat de masuță.

Mi-am cumparăt un săpun natural care miroase a prajitură cu ciocolată. La radio se aud muzici pe care nu le cunosc. Am văzut tonomate cu prezervative. Orașul e împodobit cu tot soiul de ornamente. E o atmosferă foarte drăgălașă. Luminițe, brazi, Moși Crăciuni și colinde. Azi am trecut pe lângă un carusel deosebit. Zici că era scos din filmele lui Tim Burton. Mie mi s-a părut destul de înfricoșător, dar copiii păreau să se distreze pe cinste în el.

Am fost în barul cu cele mai multe sortimente de bere din lume. Până acum am încercat berea cu aromă de cireșe și încă una absolut normală. Sper ca până plec să experimenez cât mai multe. Apa de la robinet e calcaroasă. Nu-mi place că-mi usucă pielea, dar îmi place că-mi încrețește părul. Mă simt bine.



Niciun comentariu: