31 decembrie 2009

Şmirghel

Trebuie să scriu ceva acum la final de an, chiar dacă n-am prea multe de spus. Nu ştiu ce mama naibii o să fac în seara asta. Mă doare în gât, iar de fiecare dată când înghit am impresia că mi se duce pe gât o bucata de şmirghel. Dar nu asta e problema. Problema e că nu ştiu dacă am chef să fac ceva în noaptea asta.

Mi-a plăcut 2009 foarte mult. De fapt mi-a plăcut de mine în 2009 pentru că am făcut o grămadă de lucruri care m-au bucurat. Am mâncat creveţi, am dormit în cort, am înotat în mare când ploua, am făcut supă de brocoli, am înfiinţat TrupaDurii, am avut părul lung, m-am plimbat cu bicicleta, am dansat, mi-am imaginat multe chestii, am cunoscut oameni frumoşi şi... chiar mi-a plăcut. 2009 a fost cumsecade.

Acum o să mă duc să mănânc nişte peşte la tub şi să beau un ceai cald. Abia aştept să treacă zilele alea aproape moarte de după revelion. O să realizez că suntem în 2010 abia atunci când va trebui să scriu pe foaie "data de azi".

Să aveţi parte de un an nou surprinzător!

Niciun comentariu: