30 decembrie 2010

Ne mai citim noi şi la anu'

În speranţa că anul nou mă va prinde cu gura până la urechi şi cu urechile foarte departe de gură, mi-am cumpărat din timp un ceai de sunătoare. Se spune că sunătoarea aduce bucurie fără motiv şi alungă supărarea cu sau fără motiv.

Am băut şi-am tot băut, cu gândul la marea bucurie ce mă va lua, la un momenent dat, prin surprindere. Între timp am găsit, scrisă pe cutia cu sunătoare, explicaţia fericirii inexplicabile ce avea să mă lovească. Ce puneam eu în apa fiartă erau părţi aeriene de sunătoare. Plantele aeriene îţi duc capul în nori şi ţi-l plimbă de nu te vezi. Şi devii un aerian fericit care se bucură de fiecare dată când inpiră.

Se poate ca mâine la 12 noaptea, când petardele vor bubui, eu să ciocnesc un pahar de sunătoare şi să bubui de fericire.

5 comentarii:

DOAR NOI spunea...

La multi ani frumosi, inspirati si veseli!

o Alice spunea...

Mulţumesc! Asemenea! :)

metafizicx spunea...

sa traiesti:D

o Alice spunea...

Să trăim! :D

metafizicx spunea...

bine?:)))