28 septembrie 2011

Am primit cadou o melodie

În dar a fost şi exact în momentul ăsta îi dau play pentru a treia oară!

Şi pentru că mi-am adus aminte de muzica de weekendul ăsta, vreau să declar că am fost la festivalul Balkanica unde am ţopăit cu nisip în pantofi şi am realizat încă o dată că fanfara înseamnă totul pentru mine. Mi-am mai dat seama că iubesc Beirut, dar cu tot repectul, singurul lor defect e că nu sunt ţigani.
Cel mai impresionant a fost momentul în care, la final de melodie, spectatorii aruncau în sus copiii pe care îi ţineau în braţe, iar cei ce nu aveau copii se aruncau pe ei ca dintr-un arc de pix! Am întânit şi un corean care avea un caiet cu visuri care aşteptau să fie îndeplinite. L-am scris şi eu pe al meu acolo şi m-a asigurat că o să devină realitate.
Foarte frumos a fost.

2 comentarii:

Miruna spunea...

O Alice cu elice este tres tres tres (three is the magic number) simpatica, plina de umor si culoare, condimentata cu bomboane si talent (cred eu) si imi pare bine ca am gasit-o in revista Elle (merg pe principiul mai bine mai tarziu decat niciodata) si ma bucur ca nici ea nu mananca zarzavaturile din ciorba :D.
Mult succes si la cat mai multe aparitii ellesti si nu numai :D

o Alice spunea...

Miruna, m-ai lăudat de nu-mi mai încap în pene. Mă bucur că ai ajuns aici, ca nu mănânci nici tu zarzavatul din ciorbă, că m-am trezit bine şi ca am primit veşti de la tine. :D
Mult succes şi ţie! :D Îţi mulţumesc!