10 decembrie 2007

Mai e ceva de învăţat?


Am învăţat să ţin la mine mereu câte o gumă de mestecat pentru că am învăţat sa fumez. A fost extrem de uşor. Am învăţat sa înjur tot mai des şi mai siropos pentru ca am învăţat să mă enervez mai uşor. A venit de la sine. Am început să prind gustul glumelor seci pentru că nu beau destulă apă pe cât ar trebui. Îmi aduc aminte abia atunci cand am gura uscată. Am început să citesc în metrou pentru că toată lumea a învăţat asta. Nu ne mai place să ne privim. Am început să port ochelari pentru că ochii nu au învăţat să reziste. Acum mă simt ca într-o cutie. N-am învăţat să port tocuri pentru că m-am învăţat să fiu comodă. Şi totuşi fac un zgomot frumos. Îmi place să ţin ochii deschişi pentru ca am învăţat să beau cafea. Noaptea are de obicei părţile ei frumoase. Majoritatea lucrurilor pe care le-am reţinut am început să le uit pentru că am învăţat teoria timpului care trece. Ce spuneam...?

2 comentarii:

Anonim spunea...

intrebai daca mai e ceva de invatat...ah si mai spuneai ca azi esti plouata (propriu+figurat)

Yatzi spunea...

Invata sa nu zici tot! Pastreaza mereu ceva pentru tine si stai linistita! Nu vei fi considerata drept o egoista...Keep on writing!