23 ianuarie 2008

Nu sunt decât cuvinte



Mi-ai promis că-mi citesti o poveste. Da! Nu te face că plouă. De fiecare dată când ai ocazia nu o faci. Nu o să înţeleg niciodată de ce. Nu sunt prea mare pentru asta. Ştiu sigur că am destulă rabdare să o ascult. Pe lângă răbdare ştii sigur că am o imaginaţie bogată. Aş putea să închid ochii. Nu! Te rog! Nu te gândi că adorm fiindca ar fi plictisitor. Aş închide ochii doar ca să pot vedea ce-mi citeşti. Ai să vezi. Dacă te hotărăşti să faci asta o să te ajut aşa cum am să pot. O să mă străduiesc să pun mult suflet. O să mă implic foarte mult. Atât de mult încât o să bufnesc în râs atunci cănd va fi cazul. Poate că la un moment dat o să râdem cu lacrimi, iar atunci când o să ne doară burta de la atâta hilizeală eu am să mă întristez. Ştii bine că mă emoţionează orice tâmpenie. Dar nu te enerva... Nu am spus niciodată că spui tâmpenii. Spun şi eu aşa doar ca să zic. Hai te rog. Aruncă un ochi în bibliotecă şi caută acolo ceva. Trebuie să găseşti o carte cu basme. O s-o recunoşti usor şi o să-ţi trezească amintiri frumoase. Chiar dacă o să devii nostalgic să ştii că nu e cazul să apelezi la disperare. Nu îmbătrâneşti. Pur şi simplu nu ai mai văzut cartea asta de mult timp. Citeşte-mi te rog Promit să-ţi citesc şi eu ca să îţi treacă supărarea.

2 comentarii:

phAne spunea...

Si daca vreau .. pot sa iau si niste carti de colorat ?

Anonim spunea...

i woke up and read it again. :X