07 aprilie 2008

Zâmbiţi vă rog! HA HA HA HA








Primăvara are doar două dezavantaje: alergia şi astenia.

Dacă nu te afectează unul din cele două eşti un om fericit. Exact aşa sunt eu în perioada asta. Dacă nu am un motiv anume pentru care să zâmbesc dimineaţa, la prânz sau seara atunci îmi umplu plămânii cu aer, îl dau afară şi rânjesc fiindcă e primăvară.

Am făcut asta chiar azi, când nici măcar tramvaiul 16 nu mai circula aşa cum m-am obişnuit să-l laud. Peste tot era un trafic cum foarte des vezi prin Bucureşti în ultimul timp. Am circulat uşor pe lângă coloanele de maşini, am ascultat Yann Tiersen la player, am mângâiat câţiva căţeluşi care mi-au ieşit în cale, iar atunci când am putut să scurtez drumul am traversat câteva parcuri.

Am vazut lucruri frumoase. Am zâmbit şi am pozat.
O primăvară frumoasă în continuare.

2 comentarii:

Anonim spunea...

si cutu aia nu te au gustat nitel?

andrei cavassi spunea...

dap dap---sa speram ca o sa ramana asa si in continuare;)