03 decembrie 2008

Şi uite cum vin

Am văzut zilele astea cum Sărbătorile merg grăbite spre mine. Am simţit frigul cum se strecoara pe unde apucă şi mi-am strecurat şi eu nasul în fular, mâinile în mănuşi, mi-am îndesat părul în căciulă şi am luat-o la pas prin Bucureşti.

Am adunat de prin magazine câteva cadouri pe care am să le scap în ghetele celor dragi. Când am ajuns acasă le-am ascuns pe unde am putut, am pus apă la fiert pentru un ceai, deşi aveam poftă să beau un vin fiert, şi m-am rezemat de caloriferul din bucătărie. Trecuseră deja 3 zile de când România îşi serbase ziua de naştere, iar la televizor se auzea “De Crăciun, fii mai bun, fii adevăraaat”. In locul unde odată erau mere şi struguri acum şedeau câteva portocale.

Îmi doream să ningă. Mi-am turnat ceaiul fierbinte în cană si m-am hotărât să am puţină răbdare. S-or grăbi ele Sărbătorile dar sunt sigură că nu au uitat de asta.


Un comentariu:

PrIzA spunea...

am inteles din tot ce ai zis...esentialul si anume...ca iti place coca cola...sarbatorile vin sarbatorile vin