07 decembrie 2008

Vizită neaşteptată


Mă scarpin uşor în cap

Şi mă-ntreb de unde oare

A venit micul gândac

Să m-aştepte la intrare?


Stau un pic, apoi păşesc

Uşor spre sufragerie.

Un papuc vreau să găsesc,

Sau o alta şmecherie.


Prind c-o mână o revistă

Şi cu alta un pantof.

Sunt destul de hotărâtă

Să-l strivesc ca pe-un cartof.


Ca pe unul bine fiert,

Ce urmează să-l deguste,

Primul fel, ci nu desert,

Trei fete-nbrăcate-n fuste.


Ajung pregătită-n hol,

Cu mâinile înarmate

Sigură c-am să-l omor,

Văd cum pleacă mai departe.


Fug! Dar mă opresc şi stau

Şi mă uit la el cum pleacă.

Are rost să spună “AU!”

Dacă a greşit odată?


Îl las să plece, să se care

Spre casa lui din holul meu,

Ca pe o muscă oarecare

Pe care-as prinde-o dar nu vreau.

Nu întreba :))

Niciun comentariu: