18 septembrie 2009

Sub masă

Când eram mică îmi plăcea să stau sub masă. Nu ştiu de ce, dar când mă piteam acolo simţeam că nimic nu îmi poate face rău. De felul meu sunt un om extrem de fricos.

Mi-e frică de absolut orice. Dacă ies pe stradă mi-e frică să nu mă calce maşina, daca merg cu taxiul mi-e frică să nu mă răpească taximetristul, mi-e frică de melci, dacă beau apă mi-e frică să nu mă înec, mi-e frică să dau de carnet de frică să nu fac accident, mi-e frică de câini, mi-e frică să fiu singură, mi-e frică să nu cumva să înceapă un cutremur, atunci când mă enervez mi-e frică să nu cumva sa-mi plesnească o venă, mi-e frică să nu uit să încui uşa când plec de acasă, iar cel mai tare şi cel mai tare mi-e frică de zicala "De ce ti-e frică nu scapi".

La fel făceam şi când eram mică. Mă apuca disperarea când rămâneam singură acasă şi îmi făceam cele mai absurde griji. Ba simţeam că mă urmăreşte cineva, ba mă speriam când scotea frigiderul sunetele alea ciudate, ba aveam impresia că mi se face rău şi nu e nimeni acolo să mă ajute sau mai ştiu eu ce...

Băi, dar atunci când mă băgam sub masa din bucătărie nimic rău nu mi se mai putea întâmpla. Mă calmam şi prindeam un curaj ieşit din comun. Timpul trecea mult mai repede, nu mai exista nici Bau Bau, iar dacă exista unul nu mă temeam de el. Stăteam sub masă şi visam cu ochii deschişi numai lucruri frumoase. Îmi imaginam, cântam, vorbeam singură şi mă simţeam al dracului de bine.

Vreau să stau sub masă. Cu prima ocazie o să fac asta!


NAT KING COLE - Pretend
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu: