18 septembrie 2009

Yann Tiersen vine la Bucureşti!

Nici nu ştiu cum să spun. Nu ştiu cum să mă conving că e adevarat. Sunt un om fericit. În momentul ăsta radiez! Rânjesc ca o dementă!!! Yann Tiersen vine în Româniaaaaa!!! Am spus-o. Acum realizez şi mai tare! AAAAAAAA! Azi e una din cele mai fericite zile din viaţa mea, iar ziua de 4 noiembrie va fi de 20.000 de ori mai frumoasă, iar eu voi fi de 20.000 de mii de ori mai fericită. Doamne cât de bine mă simt. Abia aştept!

Să recapitulăm. Yann Tiersen va veni în Bucureşti, va cânta la Sala Palatului pe 4 noiembrie. Vine pentru mine şi pentru toţi cei care consideră că Yann Tiersen vine pentru ei! Biletele se pun în vânzare de luni la Cărtureşti şi magazinele Germanos.


Yann Tiersen- La Noyée

2 comentarii:

Sunshine Sarah spunea...

omg, cannot believe this.. super veste!

o Alice spunea...

:D daaaaa!