15 octombrie 2009

Nu e bine deloc

Aseară m-am uitat la Big Fish. Mi-a plăcut. Am adormit cu gândul la poveşti, la Lostriţă şi lucruri ciudate. M-am trezit cu gâtul uscat. Mă înţeapă când înghit.

Joia ar trebui să fie la fel de scurtă ca numele pe care îl poartă, pentru că imediat după joi e vineri.

Vremea asta m-a ameţit atât de tare încât nu mai ştiu cum se procedează atunci când vrei să te simţi bine. Mă împiedic tot timpul şi mă simt din ce în ce mai rău.

De exemplu, azi dimineaţă mi-au pocnit ochelarii. Mă holbam în monitor şi deodată au făcut POC! I-am dat jos de la ochi, i-am analizat şi am remarcat că mi s-a rupt rama. Aşa din senin. Poate nu mă credeţi dar vă rog să mă credeţi. A făcut poc şi aia a fost.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Temperatura, condens. Lentilele alea sunt bagate fortat acolo si automat e o presiune mereu asupra ramelor. Si eu am patiti la fel, si port ochelari de vedere cat si de soare, multa vreme.
Iti pot recomanda ca de la frig la cald sa-i dai jos de la ochi, astfel poti evita accidente sau situatii mai grave.

o Alice spunea...

Pfo... Niciodata nu m-am gandit ca se poate intampla asa ceva. Cred ca am presimtit eu ceva cand am avut tentativa de a-mi comanda rame noi. :))
Oricum, a fost destul de ciudat. Mersi de sfat! :D