17 octombrie 2009

Unde se duce timpul pierdut?

Acum un an, ieri, peste 2 secunde, săptămâna trecută sau azi, am pierdut, voi pierde sau pierd timpul. Îl pierd pur şi simplu. Uneori am remuşcări, alteori nici nu-mi dau seama. Câteodată îmi place, câteodată nu-mi pasă.

Oricum ar fi, timpul se pierde exact aşa cum se pierd chei, portofele, ochelari, clame de păr, cărţi, stilouri, poveşti, amintiri sau persoane dragi. Lucrurile pe care le-am pierdut nu mai sunt ale mele acum. Mă gandesc o perioadă la ele şi trec peste. Le înlocuiesc, le uit, mă obişnuiesc fără, sau nici nu aflu vreodată că s-au rătăcit.

Sper ca într-o zi oarecare, în care nu voi mai avea nimic de pierdut, să mă dau de trei ori peste cap precum cei din basme, şi să aterizez într-o altă zi. Una de aceeaşi lungime cu timpul pe care l-am pierdut. O zi în care să nu obosesc niciodată. Să am energia de a regăsi tot ce am pierdut înainte şi să am grijă să nu mai rătăcesc nimic.

Da, eu ştiu unde se duce timpul pe care-l pierd.
Da, eu ştiu că o să am timp să găsesc tot ce pierd.

Niciun comentariu: