10 iunie 2010

Dimineaţă cu lumină din plin

Miercurea după orele 23:00, pofta de îngheţată creşte. Tot miercuri după orele 23:00, toate cele se amestecă, se dau peste cap si fac tot posibilul ca îngheţata să fie imposibil de cumpărat. Dar dacă eşti drăguţ şi luminezi pe timp de noapte, oamenii frumoşi se gândesc la tine. Se gândesc atât de sincer şi serios, încât reuşesc printr-un "hocus-pocus" complicat să transforme un castron cu cireşe negre, într-un miracol care potoleşte până şi cea mai greu de suportat poftă din Univers!

Pe lângă această putere supremă pe care o are, castronul cu cireşe negre stăpâneşte o sumedenie de alte puteri mai mici. El face ca ora 07:30 să fie cea mai interesantă oră din toate cele 24. El readuce cârlionţii în viaţa părului întins de atâta plictiseală, el aduce muşuroiul de furnici în staţia de autobuz şi tot el te duce cu gândul la omizi si frunze verzi, bătute de soare.

2 comentarii:

metafizicx spunea...

eu am mers la 3 dimineata sa-mi iau o apa:)) e dubios sa vrei apa si sa mergi sa cumperi la 3 dimineata!

o Alice spunea...

Cand vreau apa la 3 dimineata, imi aduc aminte ca am un robinet! :))