09 noiembrie 2010

Miraculoase chestii!

Cu ceaţă în jur şi cu dimineaţa în spinare, am văzut o doamnă care mătura frunzele grămezi grămăjoare. Le lua apoi cu grijă şi le punea într-o pungă de hârţie de la Ikea. Mi s-a părut mai mult decât potrivit şi sunt de acord ca fiecare om care are o pungă Ikea, să o umple cu frunze (acum cât mai e timp) şi s-o păstreze toată iarna în debara. Nu ştii niciodată când te năpădeşte dorul de frunze, cum nu ştii niciodată cât va fi iarna de lungă.

Una peste alta, nu acum mult timp mi s-a întâmplat să merg în metrou cu un vânător. Nu mai văzusem în viaţa mea un vânător, dar până şi cel mai nepriceput om şi-ar fi dat seama că era un vânător ca la carte. Avea ghete de piele, costum şi pălărie de camuflaj, un ghiozdănel verde în spate şi puşca pe un umăr. Foarte sigur pe el, roşu în obraji, zvelt şi hotărât a coborât la Basarab. Sunt fericită. Am fost pentru câteva minute departe de posibilele pericole provocate de urşi subterani, mistreţi adoptaţi şi crescuţi de cârtiţele mame sau lupi năcăjiţi de greutăţile de zi cu zi şi refugiaţi în tunelele de sub oraş unde există doar probleme minore de noapte cu noapte.

Pe lângă asta am mai observat o primăvară-n toamnă, beculeţe colorate la ferestre, dor de Miru, poftă de mâncare, oameni ţâfnoşi şi un important chef de pus la cale un plan măreţ!

4 comentarii:

Liz spunea...

Mi-ai dat stare de rascolit frunze, umplut pungi cu ele, intalnit vanatori, stare de toamna, stare de primavara-n toamna, de beculete colorate la ferestre, dor de oameni dragi, si chef de pus la cale plan maret! Cum oare ai facut tu asta??! :P

o Alice spunea...

Nu ştiu. Poate ca e tot o chestie miraculoasă. :) Oricum, mă nespus să aud asta!

alexander spunea...

ce atenta la detalii esti. fotografica imaginea: pungi de la ikea pline cu frunze. sa zicem pline ochi sa fie si poetica imaginea:)?

o Alice spunea...

Pline ochi să fie pentru o imagine poetică. :)