07 decembrie 2010

Vreau să fac rău!

Sunt foarte supărată! Aş, aş, aş, as, aaaaşi ce supărată sunt! Trebuie să sparg o farfurie! Trebuie să trântesc un televizor de pe un bloc. Trebuie să-mi pun o perucă şi să mă prefac că-mi smulg părul din cap. Trebuie să trântesc tot ce-i pe biroul ăsta şi să urlu ca un dinozaur feroce. Trebuie să sfâşii cu dinţii un jeleu uriaş.

Aş rupe cu braţele mele supărate cartea cu toate numerele de telefon din lume! I-aş da un pumn fix în burtă, cu toată forţa mea, lui Ronald McDonald. Aş ţopăi cât aş putea de mult. Aş fura răzgâiala tuturor copiilor răzgâiaţi de pe mapamond şi m-aş tăvăli pe jos urlând tâmpenii la care nimeni nu s-a gândit până acum. Aş înşfăca în ghiarele mele toţi urâţii care nu-mi dau pace şi i-aş arunca în locul meu. Aş face pogo. Aş stivi sub talpi milioane de covrigei uscaţi. Aş alerga până aş pica lată. Aş azvârli cu ouă într-un parbriz.

Aaaaaaaaaaa! A! O să mă supăr şi mai rău şi atunci... O să mă potolesc.

2 comentarii:

Octalon spunea...

ai dreptate... Ronald McDonald si-o cauta cu lumanarea :))

Little leisure spunea...

Stiu cum e :))