21 martie 2011

Baltă de lapte

O fată spunea azi unui telefon în autobuz că ea nu suportă să stea supărată. Când am coborât, mă gândeam că nu mi-ar fi trecut niciodată prin cap să bag supărarea în oala cu lucruri insuportabile şi am călcat într-o baltă de lapte. În jur era o zarvă de n-aveai cum să nu te miri. O gaşcă de şcolari se agita. Unu ţipa, altul aşeza o cutie cu lapte lângă roata autobuzului, un altul ţinea de un fel de 6, dar nimeni nu se ascundea. Restul făcea gălăgie şi mărea suspansul.

Toţi trecătorii s-au oprit. Şi eu m-am oprit şi aşteptam cu sufletul la gură să plece autobozul. Şi a plecat până la urmă! Roata s-a învârtit, cutia a pocnit şi laptele a sărit! Toată lumea râdea în hohote, numai copiii exagereau ţinându-se de burtă, doar aşa ca să ne arate că ei se pricep mai bine la râs. Mai aveau cutii cu lapte, probabil de la şcoală, aşa că distracţia a continuat.

Nici măcar nu era soare.

Un comentariu:

Blitzbrieg Bøp spunea...

:))
Ghinion celui care a făcut baie in minunatul lapte::..:))