29 noiembrie 2010

Caut loc de muncă

Mi-am găsit cea mai bună slujbă de sezon. M-am tot antrenat în ultimul timp şi ştiu sigur că sunt pregătită. O să hrănesc oamenii cu felii de mandarină. Se curăţă uşor şi îmi place să le pigulesc. Nu mi s-a întâmplat niciodată ca o gură să nu se deschidă când i-am pus felia de mandarină sub nas, iar asta nu poate decât să mă încurajeze. Oamenii cu mâinile ocupate vor avea nevoie de mine.

O să scriu in CV că am trezit oameni din somn cu felii de mandarină, ca pot sa fac asta şi cu şoferii ce nu-şi pot lua mâna de pe volan, fără să le atrag atenţia prea mult. O să scriu că odată am curăţat trei mandarine şi le-am dat, felie după felie, în timp ce-şi făcea duş, celei mai grăbite, ocupate şi minunate iubitoare de mandarine. Aseară am atins culmile meseriei pentru care mă pregătesc. Am hrănit cu felii perfecte de mandarină gura îndurerată a Căpitanului Fălcuţă, fără să spună niciun "au".

Mâinile îmi vor mirosi frumos şi iarna va fi parfumată.

Niciun comentariu: